Audicien

Beoordeeld met een 7

Last van gehoorproblemen?

Gehoorproblemen, het overkomt vroeg of laat vrijwel iedereen. Dit merkt u doordat stemmen en zachte geluiden minder hoorbaar zijn, dat u gesprekken niet kunt volgen omdat u het niet verstaat of anderen hebben u er op gewezen dat u slechthorend zou kunnen zijn. Dan kan een gehoorapparaat uitkomst bieden. Een audicien aan huis is dan wel zo makkelijk om de mogelijkheden met u te bespreken.

Bent u slecht ter been of om andere redenen minder mobiel, dan komt de audicien bij u thuis om met u een oplossing te bespreken. Na een uitgebreide proefperiode met diverse controles gaat u over tot de definitieve aanschaf. Voor een vergoeding van uw zorgverzekeraar is mogelijk een afspraak met de KNO-arts of het Audiologisch Centrum nodig. De bij ons aangesloten audiciens helpen u hierbij.

Voordeel voor leden

Als lid van Groene Kruis Ledenorganisatie ontvangt u 10% korting op randapparatuur, hierbij kunt u denken aan batterijen, zwemstukjes of hoorbeschermers. Meer weten over uw voordeel bij onze samenwerkingspartners? Lees dan snel verder en maak kennis met onze samenwerkingspartners!

Vraag de audicien zelf aan!

Wist u dat u ook gemakkelijk en snel zelf deze ledendienst kunt aanvragen? Dit kan via het Groene Kruis ledenportaal. Klik op onderstaande button om in te loggen op uw account.

Nog geen account en weten hoe ons ledenportaal werkt? Lees dan onze folder.

Liever telefonisch contact met een van onze medewerkers? Dat kan via 088 - 61 076 54.

Tips

Wachten met het aanpakken van je gehoorproblemen is zonde van je tijd

‘Schat, mag de televisie iets harder?’ ‘Dat heb ik je toch al verteld? ‘Ik versta je niet, wat zeg je?’. Het zijn allemaal signalen dat uw gehoor niet meer honderd procent is. Maar toegeven dat u slechter hoort en verstaat en bij een hoorspecialist binnenlopen, zijn vaak nog een hele stap. Want stel nou dat u ‘zo’n onhandig apparaat in uw oor krijgt en mensen dat zien’. Tijd om dit taboe te doorbreken!

Jan van Roon (71) wachtte gelukkig niet zo lang met de aanschaf van een hooroplossing. Toen hij ruim tien jaar geleden problemen kreeg met zijn gehoor, twijfelde hij geen seconde om actie te ondernemen. “Ik heb heel bewust gezegd dat ik hoortoestellen wilde. Het was een verruiming van mijn belevingswereld, maar ook best wennen. Toen ik de hoortoestellen net had, zei ik tegen mijn vrouw ‘ritsel niet zo met de krant’ of ‘wat tikt de klok toch hard’. Deze geluiden hoorde ik voorheen gewoon niet.”

Lees het hele interview

Word nu lid en bespaar honderden euro’s

Direct lid worden

Meer weten?

Klantenservice Ledenorganisatie,
Telefoon: 088 – 61 076 54,
ledenorganisatie@dezorggroep.nl

Overall cijfers

7

Gebaseerd op
1 beoordelingen

Ervaringen

Ik ben erg goed geholpen en ga zeker terug als het weer nodig is.

7Meneer Maas, Roerdalen, 4 januari 2018