Direct contact opnemen

Groene Kruis Ledenorganisatie staat u graag te woord om uw vragen te beantwoorden. Op werkdagen kunt u ons bereiken van 09:00 tot 17:00. Mocht u een dringende vraag hebben terwijl onze klantenservice is gesloten? Dan kunt u uw vraag altijd via ledenorganisatie@dezorggroep.nl stellen. Hierop zullen wij op werkdagen binnen 24 uur antwoord geven.

Enkele veelgestelde vragen

Ik word in juli lid van Groene Kruis Ledenorganisatie, moet ik dan het hele lidmaatschapsgeld betalen?

Ja, mocht u in juli lid worden van Groene Kruis Ledenorganisatie dan moet u het gehele lidmaatschap betalen. Wij werken namelijk met een kalenderjaar. Vanaf oktober stellen wij de vraag aan onze leden of zij dat jaar nog gebruik willen maken van het lidmaatschap, mocht dit niet het geval zijn, dan zetten wij uw lidmaatschap op januari.

Mag ik mijn ledenpas uitlenen aan iemand buiten mijn gezin?

De ledenpas is gekoppeld per adres / huishouden. Het is niet toegestaan om de ledenpas aan derden uit te lenen.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Als u een adreswijziging wilt doorgeven, kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 61 088 61. De wijzing kunt u ook per e-mail doorgeven aan ledenorganisatie@dezorggroep.nl.

Zijn alle diensten gratis?

Nee, aan de meeste diensten zijn kosten verbonden. Leden ontvangen natuurlijk wel aantrekkelijke kortingen op de gangbare tarieven. Het bezoeken van onze themabijeenkomsten en beurzen is voor leden gratis.

Hoe weet de leverancier dat ik lid ben van Groene Kruis Ledenorganisatie?

Dit kan op verschillende manieren. Er kan door de leverancier worden gevraagd naar uw lidmaatschap of naar uw ledenpas of u krijgt van ons een unieke code die u kunt verzilveren.

Neem contact met ons op





Contactgegevens

Postadres

Groene Kruis Ledenorganisatie
Postbus 694
5900 AR Venlo