Administratiehulp van Humanitas
Administratiehulp van Humanitas

Hulp bij jouw administratie
Door omstandigheden kunnen rekeningen en bankafschriften zich opstapelen. Soms levert dat zoveel stress op, dat je brieven niet eens meer opent en je het overzicht met inkomsten en uitgaven volledig kwijt bent. Humanitas Thuisadministratie helpt je om de administratie weer op orde te brengen en te houden. Dat geeft rust.
Zo werkt het
Na je vraag om ondersteuning heb je een kennismakingsgesprek met de coördinator van Humanitas. Die bekijkt wat je nodig hebt en welke vrijwilliger het beste bij je past. De vrijwilliger brengt vervolgens samen met jou orde in de administratie. Hij of zij komt een keer per week of twee weken bij je thuis en maakt afspraken met je. Ook kan Humanitas helpen bij het aanvragen van bijvoorbeeld bijzondere bijstand en huur- of zorgtoeslag en bij het maken van afbetalingsafspraken. De ondersteuning is kosteloos en duurt enkele maanden tot maximaal een jaar, afhankelijk van de behoefte. Uiteraard gaat de vrijwilliger discreet om met vertrouwelijke zaken.
Wil je graag ondersteuning?
Neem contact op met Paul Titulaer, coördinator Humanitas Thuisadministratie: noordlimburg@humanitas.nl of 06 23 60 28 63.
